اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت + علت فوت ویژه برنامه‌های تلویزیون برای روز معلم + زمان پخش تصویر سعید آقاخانی پس از آسیب‌دیدگی در پشت‌صحنه سریال «نون خ ۵» + عکس داوری هیئت ۷ نفری برای جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی نظر هنرمندان درباره حذف بخش رقابتی جشنواره تئاتر رضوی نامش زنده است تا زبان فارسی زنده است | دکتر محمد معین از نگاه بزرگان به مناسبت زادروزش نوستالژی «حنا دختری در مزرعه» در شبکه یک + زمان پخش سریال «رخنه» جایگزین «نون‌خ» می‌شود + زمان پخش و بازپخش موضوع فیلم جدید کارگردان «باربی» چیست؟ ماجرای ورود ۲۴ تن کتاب خارجی به کشور صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ هدیه تهرانی با «روز مبادا» به خانه‌ها آمد + زمان اکران آنلاین ۱۱ کنسرت پاپ در پایتخت + جزئیات «پدر خوانده ۳» به شبکه نمایش خانگی آمد
سرخط خبرها

قاضی‌زاده هاشمی: جهادگران تبیین همچون رزمندگان دفاع مقدس هستند

  • کد خبر: ۱۹۸۸۸۷
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
قاضی‌زاده هاشمی: جهادگران تبیین همچون رزمندگان دفاع مقدس هستند
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: کسانی که امروز در حوزه‌هایی مانند نشر کتاب به جهاد تبیین می‌پردازند نقش و جایگاهی همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در آیین رونمایی از کتاب"برای آزادی" در مشهد افزود: رزمندگان بسیجی امروز باید در عرصه جهاد تبیین وارد میدان‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، امنیتی و اقتصادی شوند و قرارگاه‌هایی برای مقابله و مبارزه با هجمه‌های دشمنان ایجاد کنند.

وی بیان داشت: دشمنان اکنون مبتنی بر شهوات و غرایض انسانی عمل می‌کنند و با استفاده از شیوه‌های یاد شده، فتنه‌های اخیر را به راه انداخته اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: امروز رژیم صهیونیستی آب، سوخت و دیگر امکانات زندگی خود را از کشور‌های اسلامی منطقه تامین می‌کند که اگرچه از گلدسته‌های مساجد این کشور‌ها اذان نیز پخش می‌شود، اما این رویکرد‌ها و وقوع این رویداد‌ها در کشور‌های اسلامی به دلیل دوری از تبیین معارف اسلامی برای ملت‌های مسلمان است و فراموش نکنیم دشمنان این سرنوشت را برای ملت ایران نیز طراحی کرده اند.

قاضی زاده هاشمی گفت: پس از جنگ غزه و جنایات صهیونیستها، به دلیل رفتار مردم غزه و صبر و شکر آن‌ها در رویداد‌های اخیر، سوالی در ذهن مردم جهان ایجاد شده است و همین موضوع توجه آنان را به اسلام جلب کرده و برخی نیز به اسلام گرویده اند.

معاون رئیس جمهور اظهار کرد: جوانان آماده شهادت و ناشناخته در جامعه، در فتنه‌های اخیر به مقابله با هجمه دشمنان شتافتند که امروز باید این رشادت‌ها تبیین گردد.

وی با ارشاره به کتاب "برای آزادی" اظهار کرد: بدون شک این اقدامات که به صورت مردمی صورت گرفته، ماندگار است و شاید اگر مجموعه‌های دولتی بخواهند این کار‌ها را در دست بگیرند، نتوانند آنرا چندان به نتیجه برسانند.

"برای آزادی" کتابی در خصوص وقایع و آشوب‌های پاییز سال گذشته است که با روایتی داستان‌گونه، سیر تحولات آن ایام و شهادت مدافعان امنیت را به نقل از خبرگزاری‌های رسمی کشور نقل می‌کند.

این کتاب به قلم "علیرضا سکاکی" و به همت نشر "نوید فتح" در ۳۰۴ صفحه منتشر شده است.

آیین رونمایی از این کتاب با حضور خانواده شهدای امنیت مشهد، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده مردم سرخس و فریمان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->